Risterapi

Jag var nere på varvet i helgen och hade vissa föresatser men orkade inte pyssla något, gjorde lite arbetsplikt i stället genom att frakta bort lite ris och grenar efter ett nedfällt träd. Jag har varit sjukskriven fram till Midsommar och jobbar 100% igen för första gången på ett drygt halvår, uppgången i arbetstid leder till det vanliga energitappet och jag är helt utschasad i kropp och själ. Jag hoppas på mer energi senare i sommar. Tills vidare seglar jag lugnt på land, stannar hemma och ser på fotboll i stället. Får man tippa på att det blir Nederländerna och Tyskland i final? Skönt är det i alla fall att Sverige inte är med, då kan man heja på vilket lag som helst.

Kommentera

