Till salu

Nu är båten på land:
Nordisk Folkbåt Maja oktober 2010

Nordisk Folkbåt Maja oktober 2010

Och annonsen är inlagd på blocket: Nordisk Folkbåt ”träfolka” i renoveringsskick

Det känns trist att göra slut (man fäster sig lätt vid en båt, särskilt en i trä) men att ha träbåt kan liknas vid ett förhållande: när du inte älskar mig, lämna plats för någon som gör det. Jag vill gärna ha båt och jag älskar att vara ute på sjön och segla, men samtidigt blir det alltmer uppenbart att jag inte har inte den tid och det engagemang som båten behöver, då är det bäst att sälja. Jag hoppas snart komma i kontakt med någon som vill och kan fortsätta arbetet och få Maja i skick igen.

Kommentera

